LAPOS HASAT SZERETNÉL? EZT A 6 ÉTELT HANYAGOLD


Kategória:
Egészség, Diéta

Létrehozva:
2020-08-10 16:17:14

Cikk írója:


LAPOS HASAT SZERETNÉL? EZT A 6 ÉTELT HANYAGOLD

KI NE SZERETNE LAPOS, SZEXI HASAT? A KIDOLGOZOTT, LAPOS HAS SZINTE MINDEN NŐ KÍVÁNSÁGLISTÁJÁN SZEREPEL. AZT AZONBAN TUDJUK, HOGY ENNEK ELÉRÉSE NEM GYEREKJÁTÉK, KOMOLY MUNKA ÉS FEGYELEM KELL HOZZÁ.

Különböző módszerek, edzéstervek és étrendek ígérik, hogy eltüntetik a hasadról a zsírt, de ezek sokszor nem váltják be a hozzájuk fűzött reményeket. Ha azok közé tartozol, akiről egyszerűen nem akar eltűnni az úszógumi, érdemes leellenőrizni, hogy miket eszel naponta. Annak érdekében, hogy a pocakod eltűnjön, érdemes az alábbi élelmiszereket hanyagolni:

1. TEJTERMÉKEK

Igen, úgy tartjuk, a tej egy egészséges ital, de ha lapos hasat szeretnél, a tejtermékek fogyasztását érdemes visszafognod. Ennek az oka, hogy a tejtermékek puffadást és gázképződést idéznek elő, amitől nagyobb lesz a hasad. Ha nem bírod ki tejtermékek nélkül, akkor joghurtot fogyassz.

2. ALKOHOL, KÁVÉ, FINOMÍTOTT CUKOR, FELDOLGOZOTT ÉLELMISZEREK

Sajnos a fentiek közül egyik sem támogat a lapos hasért folyó küzdelmedben. A kávé és az alkohol visszafogása elképesztően fontos, ha szeretnél megszabadulni a hasadon lévő zsírrétegtől. A finomított cukor lelassítja a zsírégetés folyamatát, a feldolgozott élelmiszerek pedig csak plusz zsírt pakolnak rád. Itt az ideje, hogy búcsút ints nekik!

3. SÓ

A só megízesíti az ételeinket, jobb ízűvé teszi őket. Néha azonban túlzásba visszük a használatát. Tudtad, hogy a túl sok só hatására a szervezet vizet tart vissza? Ez pedig megnehezíti a dolgokat, ha lapos hasat szeretnél. Próbáld meg minél jobban visszafogni a só fogyasztását.

4. CSÍPŐS FŰSZEREK

A csípős fűszerek fogyasztása miatt emésztési problémák alakulhatnak ki az érzékenyebb embereknél, ami miatt zsírréteg halmozódhat fel a gyomor környékén. Még ha jobb ízűvé is teszik az ételt, érdemes megszabadulni ezektől a csípős fűszerektől, ha érintett vagy.

5. SZÉNHIDRÁT

Szénhidrátra szüksége van a szervezetnek, de nagyon nem mindegy, milyen minőségűre és mennyire: nem kell túlzásba vinni a szénhidrátok fogyasztását, és fontos, hogy jó minőségű, lassan felszívódó szénhidrátokat egyél. A kenyerek, tészták és édességek helyett válassz fehérjében gazdag finomságokat, a szénhidrátokat pedig teljes kiőrlésű gabonafélék és zöldségek segítségével vidd be.

6. MAGAS CUKORTARTALMÚ GYÜMÖLCSÖK

Kétségtelen, hogy a gyümölcs egészséges étel, ezért próbálj sokat és sok félét fogyasztani belőle. Arra azonban érdemes odafigyelni, hogy olyan gyümölcsöt válassz, amiben nincs olyan sok fruktóz, az alma és a körte például pont emiatt lelassítja az anyagcserét.

Ha a fenti 6 pontra odafigyelsz, könnyebben szabadulsz meg a hasadon lévő zsírpárnáktól.